نمایشگاه الکامپ: برگزاری کارگاه نوآوری باز در دولت

دیروز (30 تیر 98) به همراه آقای دکتر آیدین سلام زاده کارگاه “نوآوری باز در دولت” را به میزبانی دفتر نوآوری و حمایت از سرمایه گذاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار کردیم. از آن دسته کارهای ترویجی که خود را موظف می دانم گاهی و به شکل محدود انجام دهم.

نوآوری باز به معنای استفاده از قابلیت های بیرون سازمان به منظور ایجاد ارزش های جدید در سازمان است. جایی که مرزهای سازمان کنار زده می شود و مخاطب – مشتری نیز در فرایند تولید و توزیع محصولات و خدمات سازمان درگیر می شود، نوآوری باز اتفاق افتاده است. نوآوری باز رویکرد جدیدی در پیاده سازی نوآوری در سازمان ها است که می تواند تحولی عظیم در خدمات دولت ایجاد کند.

میهمانان کارکنان سازمان های دولتی بودند و بازخورد های خوبی از مطالب ارائه شده و ارائه تجربیات دریافت کردیم. امیدوارم سازمان های دولتی و پیش از همه سازمان های رسانه ای در این مسیر قدم بردارند.